Τρίτη 13 Μαΐου 2008

μούγκριζε


Λέξεις μισές και προτάσεις ξερνάω
Πληγώνω και πληγώνομαι τροφή ζωής να έχω
Έρχομαι στον κοινό μας τόπο, αλλά κανείς δεν θα είναι εκεί και τώρα έτσι, όπως τα έφερε η τύχη αναπολώ εκείνες τις ημέρες που ξέγνοιαστα έβλεπα τον ουρανό, τους ανθρώπους και εσένα.
Στο είπα και άλλη φορά. Οι καιροί είναι δύσκολοι. Δεν τους αντέχω.
Για αυτό και κάθε μέρα φεύγω από λίγο. Απομακρύνομαι από εσένα, δε σε προσέχω και σε ταλαιπωρώ. Δεν ξέρω αν θέλω να σε σκοτώσω ή να σε ανεβάσω. Να σε πάρω μαζί μου ή να σε αφήσω πίσω μου.
Δεν ξέρω τι θέλω να κάνω με εσένα. Και όσο σε κοιτάζω, απέναντι από το γυαλί, δε ξέρω αν θέλω να το σπάσω ή να το φιλήσω… Και όσο θέλεις μούγκριζε.

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

τριτη και 13 δεν παιζουν με καθρεπτες..αλλαξε δωματιο..

xxx

μου-γκριζε
μου-μπλε

mouble mouble ( idiot's)

apisteutos είπε...

Τετάρτη και 14 όμως;

μπούμπλε-μπούμπλε που είναι κι διασκεδαστικό

Ανώνυμος είπε...

we just love 14
and who knows, maybe today is your lucky day

xxx

ps1. το post μου λέγεται chill me out plz και ερχεσαι εσύ και μου φωνάζεις.. κανόνισε θα βρεις πορτα next time

ps2. η χοντρή κάνει διαίτα με κουλούρια ( μην πεις οτι στο ειπα)

apisteutos είπε...

Εγώ δεν φωνάζω σε κανέναν γιατί απεχθάνομαι τις φωνές.
Διαίτα ε; Μιλάμε για χρυσές δουλειές οι κουλουρτζίδες. Καλά γιατί δεν κάνει τη διαίτα του αλόγου;
Πως περάσσαμε χθες και που πήγαμε παρακαλώ;

Ανώνυμος είπε...

..και μάλιστα με σκληρά κουλούρια ( δεν εχει που δεν εχει δόντια ) τι τα θες κοπέλα μου ??

πολύ ωραία περάσαμε, προς ποσειδώνιο μεριά..

xxx

and u sir ?

apisteutos είπε...

πολύ καλά. κέντρο.

Τωρα αυτό με τα σκληρά κουλούρια μου κάνει σε κάτι άλλο... πόσα κιλά θέλει να χάσει και γιατί δε κάνει, επαναλαμβάνω, τη διαίτα του αλόγου;

Ανώνυμος είπε...

Πολυ καλα και σήμερα! ( κέντρο κι εγω)

xxx

φαγώθηκες πια, αντε πες μας για τη διαιτα του αλόγου

PS. -γελαω ακομα με το σχολιο, " σου έφαγα τη δουλειά"
- τα υπονοουμενα σου τα παραβλέπω

Ανώνυμος είπε...

Τύποι τροφής και τι προσφέρουν στον οργανισμό των αλόγων
Εκτός από τις φυτικές ίνες (όλα τα είδη χόρτου) που είναι παραδοσιακά η πιο διαδεδομένη τροφή, τα δημητριακά (βρώμη, κριθάρι, σιτάρι / πίτουρο, αραβόσιτος), τα όσπρια (αρακάς, φασόλια, σόγια), έλαια, μελάσα και βότανα (σκόρδο) είναι συμπληρωματικά συστατικά που ολοκληρώνουν και υποστηρίζουν τις διατροφικές ανάγκες των αλόγων.-

apisteutos είπε...

Η ΔΙΑΙΤΑ ΤΟΥ ΑΛΟΓΟΥ

Πρωινό: Τρεις φέτες με μερέντα και άλλες τόσες με μαρμελάδα.Με ψωμί και όχι φρυγανιές. Συμπληρωματικά εαν θα θέλουμε και δύο με βούτηρο. Χυμός και καφές.

Ακολουθεί δύωρη ιππασία.


Μεσημερι: Τρώμε κανονικά δύο πιάτα μαγειρεμένο φαγητό, αν και από νωρίς έχουμε τσιμπίσει ένα τοστάκι. Πίνουμε κανένα τσίπουρο ή μπύρα. Μετά το φαγητό οπωσδήποτε μεγάλη ποσότητα γλυκού. Κοιμόμαστε και μετά κάνουμε τρεις ώρες ιππασία.

Βραδινό:

Παραγγέλνουμε πίτσες ή γύρους ή και τα δύο μαζί. Επίσης ποπ- κορν, πατατάκια και ξηρούς καρπούς. Συνοδεύουμε με μπύρα ή όποιο αλκοολούχο ποτό θέλουμε. Αν μας πιάσει λόρδα από το αλκοόλ χώνουμε και ένα πατσά.

Ακολουθούμε το συγκεριμένο τρόπο διατροφής για ένα μήνα. Λογικά στο τέλος των τριάντα ημεών το άλογο θα έχει χάσει δέκα κιλά...

apisteutos είπε...

misstati

Τα άλογα που τρώνε σκόρδο από που κρατάει η ρίζα τους; Από Τραπεζούντα μεριά;


xrysopsaraki

Σε αυτή τη χώρα όλοι το ίδιο κάνουμε. Κλέβουμε τη δουλειά του άλλου