Παρασκευή 21 Μαρτίου 2008

καθημερινότητα και καθημερινότητα

Έχω να κοιμηθώ μέρες. Στριφογυρίζω στο κρεβάτι και οι σκέψεις με πλακώνουν. Σκέφτομαι όλο σκέφτομαι …

Χθες ήρθε ένα φίλος. Μιλήσαμε και κοροϊδέψαμε την ώρα…

Δείχνω ψύχραιμος αλλά δεν είμαι. Με σώζει η χαζοχαρούμενη φύση μου. Είναι δύσκολα τελευταία…

Κουρασμένος, σέρνω το σώμα μου σε μέρη που δεν έχω διάθεση να πάω. Δεν έχω κουράγιο ούτε να δουλέψω, ούτε να μιλήσω σε άνθρωπο…

Θα περάσεις να μας δεις; Ναι θα έρθω το βράδυ. Πήγα και έφυγα γρήγορα…

Μη με βλέπεις έτσι. Τον Γολγοθά μου ανεβαίνω και εγώ. Και δε βγάζω μιλιά. Μόνος…


Τηλέφωνο από μακριά. Είσαι καλά; Ναι. Ψεύτη…

Θέλω να κλειστώ σπίτι για μέρες. Να μη βγαίνω και να μη πηγαίνω πουθενά. Να μείνω σπίτι και να ταΐζω το τέρας της μοναξιάς. Λαίμαργο, καταβροχθίζει τα πάντα. Πόσο θέλει να χορτάσει το τέρας;

5 σχόλια:

Katerina Nikolakouli είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
TheMissKaten είπε...

perasane 5 meres. elpizo na mhn to taises to teras kai na efyge. ante xekola tora ki esy! exei hlio!1 comment bingo!

apisteutos είπε...

to katen:

Το τέρας λιάζεται χορτάτο...

TheMissKaten είπε...

katalava...efage pali ton agleora! ante pies kamia soda na ta xonepsei!k xekina treximo na xaseis ta perita kila, kata protimhsh sthn paralia gia na synexizeis na liazese esy ki oxi to teras (mesa sou)!

apisteutos είπε...

Να σου πω δε μας έφταναν όλα τα άλλα μας λες και χοντρους...Ααααααααα.
Πλάκα- πλάκα φαντάζεσαι να τρέχεις με κανένα τέρας στην παραλία;